Algemene voorwaarden
Welke persoonlijke informatie slaan wij op?
Als u zich inschrijft voor een van onze cursussen, moeten we persoonlijke informatie opslaan, zoals:
- uw naam, e-mailadres, telefoonnummer
- uw bedrijf en het organisatienummer (als u zich niet als individu heeft geregistreerd)
- contactpersoon (voor offerte voor bedrijfscursuspakket met meerdere deelnemers)
- geïnteresseerde cursussen
Als u zich inschrijft voor een van onze cursussen, moeten we, naast de bovenstaande informatie, het volgende ook opslaan
- het organisatienummer van uw bedrijf (als u zich niet als privépersoon heeft geregistreerd)
- contactpersoon (voor offerte en aankoop van bedrijfscursuspakketten met meerdere deelnemers)
- factuurgegevens
- aangeschafte cursuspakketten
Tijdens de cursus moeten we boekingen van digitale oefenopdrachten beheren, evenals eventuele certificeringen. Als de lunch is inbegrepen, verzorgen we ook de maaltijden. We kunnen foto's, audio-opnamen en video's van de cursussessies bewaren, tenzij u heeft aangegeven dat u geen toestemming geeft.
Als u ervoor kiest om materiaal, zoals een brochure, van onze website te downloaden, zullen we de informatie die u deelt via onze contactformulieren daar opslaan.
Waarom verzamelen we persoonlijke gegevens van onze klanten?
Wij bewaren persoonsgegevens voornamelijk om met u als klant te kunnen communiceren en om een goede klantenservice te onderhouden, om uw aankopen van cursuspakketten te kunnen afhandelen en om aan wettelijke verplichtingen te voldoen, zoals boekhouding.
Voor marketingdoeleinden willen we u ook kunnen informeren over onze andere producten, diensten en evenementen via bijvoorbeeld sms, e-mail, nieuwsbrieven, sociale media, telefoon of brief. U kunt zich op elk moment afmelden voor onze nieuwsbrieven of andere soorten marketing.
Hoe lang bewaren wij uw persoonsgegevens?
Onze routine is om alles te verwijderen zodra het niet meer relevant is voor het doel, zelfs als u daar niet om heeft gevraagd, tenzij de wet en de overheid vereisen dat we het voor een bepaalde tijd bewaren. Omdat we u graag in onze contactendatabase houden, verwijderen we uw contactgegevens niet totdat u vraagt om uit te schrijven van onze nieuwsbrieven en dergelijke. Echter, als alternatief, anoniem, verwijderen we alle evaluaties na afloop van de cursus. Sommige persoonsgegevens moeten volgens de wet voor een bepaalde tijd worden bewaard, zoals de Boekhoudwet vereist.
U kunt op elk moment een overzicht van al uw persoonlijke informatie opvragen en u kunt te allen tijde verzoeken deze te laten verwijderen. In dergelijke gevallen kunt u contact opnemen met onze vertegenwoordiger voor gegevensbescherming, die bereikbaar is op info@addingvalue.se
Adding Value Consulting geeft geen informatie van kopers vrij aan derden, behalve wanneer ordergegevens worden verwerkt als onderdeel van de orderverwerking. In dit geval zal de derde partij geen van de details aan een andere derde partij vrijgeven.
Op deze winkelsite worden cookies gebruikt om de inhoud van uw winkelwagen bij te houden en om afleveradressen op te slaan als het adresboek wordt gebruikt. Ze worden ook gebruikt nadat u bent ingelogd als onderdeel van dat proces. U kunt cookies uitschakelen in uw browser door naar ‘Extra | Internetopties | Privacy’ te gaan en te kiezen voor het blokkeren van cookies. Als u cookies uitschakelt, kunt u geen bestellingen plaatsen of gebruikmaken van de andere functies die cookies gebruiken.
De door deze site verzamelde gegevens worden gebruikt om:
- Klantorders aannemen en uitvoeren
- Beheer en verbeter de site en dienst
- Geef informatie alleen aan derden voor het bezorgen van goederen
Welke persoonlijke informatie slaan wij op?
Als u zich inschrijft voor een van onze cursussen, moeten we persoonlijke informatie opslaan, zoals:
- uw naam, e-mailadres, telefoonnummer
- uw bedrijf en het organisatienummer (als u zich niet als individu heeft geregistreerd)
- contactpersoon (voor offerte voor bedrijfscursuspakket met meerdere deelnemers)
- geïnteresseerde cursussen
Als u zich inschrijft voor een van onze cursussen, moeten we, naast de bovenstaande informatie, het volgende ook opslaan
- het organisatienummer van uw bedrijf (als u zich niet als privépersoon heeft geregistreerd)
- contactpersoon (voor offerte en aankoop van bedrijfscursuspakketten met meerdere deelnemers)
- factuurgegevens
- aangeschafte cursuspakketten
Tijdens de cursus moeten we boekingen van digitale oefenopdrachten beheren, evenals eventuele certificeringen. Als de lunch is inbegrepen, verzorgen we ook de maaltijden. We kunnen foto's, audio-opnamen en video's van de cursussessies bewaren, tenzij u heeft aangegeven dat u geen toestemming geeft.
Als u ervoor kiest om materiaal, zoals een brochure, van onze website te downloaden, zullen we de informatie die u deelt via onze contactformulieren daar opslaan.
Waarom verzamelen we persoonlijke gegevens van onze klanten?
Wij bewaren persoonsgegevens voornamelijk om met u als klant te kunnen communiceren en om een goede klantenservice te onderhouden, om uw aankopen van cursuspakketten te kunnen afhandelen en om aan wettelijke verplichtingen te voldoen, zoals boekhouding.
Voor marketingdoeleinden willen we u ook kunnen informeren over onze andere producten, diensten en evenementen via bijvoorbeeld sms, e-mail, nieuwsbrieven, sociale media, telefoon of brief. U kunt zich op elk moment afmelden voor onze nieuwsbrieven of andere soorten marketing.
Hoe lang bewaren wij uw persoonsgegevens?
Onze routine is om alles te verwijderen zodra het niet meer relevant is voor het doel, zelfs als u daar niet om heeft gevraagd, tenzij de wet en de overheid vereisen dat we het voor een bepaalde tijd bewaren. Omdat we u graag in onze contactendatabase houden, verwijderen we uw contactgegevens niet totdat u vraagt om uit te schrijven van onze nieuwsbrieven en dergelijke. Echter, als alternatief, anoniem, verwijderen we alle evaluaties na afloop van de cursus. Sommige persoonsgegevens moeten volgens de wet voor een bepaalde tijd worden bewaard, zoals de Boekhoudwet vereist.
U kunt op elk moment een overzicht van al uw persoonlijke informatie opvragen en u kunt te allen tijde verzoeken deze te laten verwijderen. In dergelijke gevallen kunt u contact opnemen met onze vertegenwoordiger voor gegevensbescherming, die bereikbaar is op info@addingvalue.se
Adding Value Consulting geeft geen informatie van kopers vrij aan derden, behalve wanneer ordergegevens worden verwerkt als onderdeel van de orderverwerking. In dit geval zal de derde partij geen van de details aan een andere derde partij vrijgeven.
Op deze winkelsite worden cookies gebruikt om de inhoud van uw winkelwagen bij te houden en om afleveradressen op te slaan als het adresboek wordt gebruikt. Ze worden ook gebruikt nadat u bent ingelogd als onderdeel van dat proces. U kunt cookies uitschakelen in uw browser door naar ‘Extra | Internetopties | Privacy’ te gaan en te kiezen voor het blokkeren van cookies. Als u cookies uitschakelt, kunt u geen bestellingen plaatsen of gebruikmaken van de andere functies die cookies gebruiken.
De door deze site verzamelde gegevens worden gebruikt om:
- Klantorders aannemen en uitvoeren
- Beheer en verbeter de site en dienst
- Geef informatie alleen aan derden voor het bezorgen van goederen
Een aankoop doen kan niet eenvoudiger zijn. Blader gewoon door onze winkel en voeg de artikelen die u wilt kopen toe aan het winkelwagentje. Nadat u uw selectie heeft afgerond, klikt u op ‘Afrekenen’ en wordt u om enkele gegevens gevraagd die we nodig hebben om de bestelling te kunnen voltooien.
Examenbonnen
Als u een klassikale cursus heeft geboekt, zullen de relevante examen(s) afgenomen worden tijdens uw tijd in de klas. Als u uw examen wilt verzetten, zal er een extra administratiekost van €25 / 250 kr in rekening worden gebracht.
Als u een eLearning licentie of een blended learning cursus heeft gekocht, en u bent klaar om uw examen af te leggen, moet u nadenken over hoe u dat wilt doen. Bij AVC bieden we u een paar verschillende opties – u kunt uw examen afleggen op een van onze trainingslocaties, of online onder toezicht vanuit het comfort van uw eigen huis. Toen u boekte, heeft u een examencode ontvangen om in te wisselen. Deze heeft u nodig zodra u een beslissing heeft genomen over hoe u uw examen wilt doen. De geldigheidsduur van vouchers kan variëren afhankelijk van de examinerende instantie (Peoplecert, APMG International, APM, BCS of EXIN), dus zorg ervoor dat u klaar bent om het examen af te leggen voordat u uw code inwisselt.
U kunt het examen zo vaak als u wilt verzetten binnen de periode die door de voucher wordt gedekt. Examenvouchers kunnen worden verlengd, maar alleen wanneer de voucher nog geldig is. Vouchers kunnen slechts voor maximaal zes maanden worden verlengd, tegen een kostprijs van €25 / 250 kr per aanvraag (plus BTW indien van toepassing).
U kunt een voucher die al verlopen is niet verlengen. In plaats daarvan moet u een nieuwe voucher aanschaffen.
Annuleringskosten van Peoplecert:
Als uw voucher nog geldig is en u een Peoplecert-examen wilt annuleren, zijn er annuleringskosten van toepassing.
Ze zijn als volgt:
- Tot 48 uur voor het examen: Gratis. Kandidaten kunnen kosteloos annuleren of de examendatum wijzigen via hun Peoplecert-profiel
- 48 uur tot 4 uur voor het examen: Kandidaten kunnen de examendatum rechtstreeks wijzigen via hun Peoplecert-profiel tegen een kostprijs van €50 / 250 kr (plus btw waar van toepassing) — er zal u een vergoeding in rekening worden gebracht door
- Peoplecert. Neem contact op met AVC en wij kunnen het examen voor u annuleren voor een bedrag van €25 / 250 kr per verzoek (plus BTW waar van toepassing) — u kunt dan uw examen opnieuw boeken als uw voucher nog geldig is
- 4 uur tot 0 uur voor het examen: Kandidaten kunnen de examendatum wijzigen via hun Peoplecert-profiel tegen een kostprijs van €100 / 1.000 kr per verzoek (plus BTW indien van toepassing) — u zult door Peoplecert Contact AVC in rekening worden gebracht en wij kunnen het examen voor u annuleren, tegen een kostprijs van €100 / 1.000 kr per verzoek (plus BTW indien van toepassing) — u kunt vervolgens uw examen opnieuw boeken als uw voucher nog geldig is
Verzending en afhandeling
Alle producten die binnen Zweden worden verzonden, zijn onderhevig aan een standaard verzendkosten van €10 / 100 kr. Indien verzonden buiten Zweden, geldt een standaard verzendkosten van €30 / 300 kr.
Leveringsschema
We versturen uw bestelling normaal gesproken binnen 5 werkdagen. Houd rekening met een levertijd van maximaal 10 dagen.
Nabestellingen
Als uw artikel niet op voorraad is, zullen we het voor u nabestellen. U krijgt altijd een e-mail met de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren als u liever niet wilt wachten.
Retourbeleid
Uw recht op het retourneren van goederen wordt beschermd onder de EU-richtlijn betreffende verkoop op afstand.
Toegang tot eLearning is vanaf de datum waarop deze door de Klant zijn aangeschaft. Er worden geen terugbetalingen gedaan voor de annulering van eLearning cursussen, ongeacht wanneer de annulering aan ons is gemeld, als de eLearning licentie is uitgegeven. De examenvouchers die in verband met elke licentie zijn gekocht, moeten worden ingewisseld voordat de licentie verloopt.
Examens en klassikale workshops die bij onze Blended Learning cursussen horen, moeten worden geboekt en bijgewoond tijdens de Licentieperiode. De Licentie eindigt onmiddellijk na het verstrijken van de Licentieperiode.
Open / geplande klassikale cursussen en de bijbehorende examens moeten binnen 12 maanden na de aankoopdatum door de klant worden bijgewoond.
De locatie en datum van de cursus zullen zijn zoals geadviseerd aan de klant op het moment van boeken. AVC behoudt zich het recht voor om de locatie van de cursus te wijzigen en zal de klant adviseren zodra deze wijziging bekend is. AVC behoudt zich het recht voor om elke cursus te annuleren of te verzetten en zal de klant adviseren zodra deze wijziging bekend is. AVC zal alle redelijke inspanningen verrichten om wijzigingen van deze aard te voorkomen.
Annuleringen en overboekingen door de klant worden alleen geaccepteerd als deze schriftelijk zijn gedaan en ten minste vier weken voor aanvang van een klassikale cursus zijn ontvangen. Indien de kennisgeving om te annuleren en/of over te boeken minder dan vier weken maar meer dan twee weken voor aanvang is gegeven, zullen annuleringen of overboekingen een vergoeding met zich meebrengen die gelijk staat aan 50% van het cursusgeld. Wanneer annuleringen of overboekingen minder dan twee weken voor aanvang van een cursus worden gemaakt, zal er nog steeds een vergoeding verschuldigd zijn die gelijk staat aan 100% van het cursusgeld door de klant. De klant accepteert dat annuleringen en overboekingen die met vier weken of minder kennisgeving worden gemaakt, betekent dat AVC moeite zal hebben om een nieuwe klant te vinden om de plaats van de klant in te nemen en dat de bovengenoemde kosten een reële en eerlijke vooraf geschatte waarde vertegenwoordigen van de kosten en het verlies aan winst die AVC had kunnen maken als de klant niet had geannuleerd of verzocht had om over te boeken.
Overstappen voorbij dit punt kunnen geregeld worden, maar de klant zal aansprakelijk zijn om een vergoeding te betalen.
Annuleringsbeleid Klaslokaal – InCompany/In-house
Adding Value Consulting zal de cursusinhoud leveren zoals beschreven in de aanbieding.
Adding Value Consulting behoudt zich het recht voor om elke bestelde cursus in noodgevallen (zoals ziekte van de trainer) te verzetten.
In geval van onverwachte afwezigheid van de trainer (wegens noodgevallen zoals ziekte) zal Adding Value Consulting zorgen voor een vervangende trainer met dezelfde of hogere kwalificaties.
Alle geleverde materialen blijven eigendom van Adding Value Consulting totdat de betaling volledig is ontvangen. Auteursrecht bestaat op alle geleverde materialen in welke vorm dan ook. Kopiëren, overdragen of opslaan op welke manier dan ook mag alleen worden uitgevoerd met de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Adding Value Consulting.
Wanneer een trainingscursus is bevestigd, moet deze binnen een jaar na bevestiging worden uitgevoerd. De volgende kosten zijn van toepassing in het geval van het wijzigen van de datum door een klant nadat een boeking is bevestigd:
Wijziging van data / deelnemersvoorwaarden
- Annulering 36 werkdagen* of meer voor aanvang van het evenement - Geen kosten
- Annulering 8 tot 35 werkdagen voor aanvang van het evenement – 50% van de volledige cursuskosten
- Annulering minder dan 7 dagen voor het evenement - 100% van de volledige cursuskosten
* Werkdagen: Weekdagen, maandag tot vrijdag. Nationale feestdagen zijn niet inbegrepen.
Deelnemers
Het aantal deelnemers kan tot 15 werkdagen voor aanvang van de cursus worden gewijzigd zonder boete. Het maximale aantal deelnemers is 15.
30 dagen na factuurdatum.
Als een betaling niet volgens de overeengekomen betalingsvoorwaarden wordt ontvangen, behoudt Adding Value Consulting zich het recht voor om zijn diensten uit te stellen totdat de betaling is ontvangen.
Adding Value Consulting (AVC) AB
Contact: Derkjan Swart / T: +46 8 662 1589 / E-mail: info@addingvalue.se
Bezoekadres
Adding Value Consulting AB; t.a.v. Embassy House; Narvavägen 12, Stockholm
Postadres
Adding Value Consulting AB; Postbus 24243; 104 51 Stockholm
BTW-nummer: SE 556730739101
Organisatienummer/ Goedgekeurd voor F-belasting: 556730-7391
Bankrekening: SE1460000000000527284432
BIC/SWIFT: HANDSESS
Bankgiro: 5276-6078