Algemene voorwaarden

Welke persoonlijke informatie slaan wij op?

Als u zich inschrijft voor een van onze cursussen, moeten we persoonlijke informatie opslaan, zoals:

  • uw naam, e-mailadres, telefoonnummer
  • uw bedrijf en het organisatienummer (als u zich niet als individu heeft geregistreerd)
  • contactpersoon (voor offerte voor bedrijfscursuspakket met meerdere deelnemers)
  • geïnteresseerde cursussen

Als u zich inschrijft voor een van onze cursussen, moeten we, naast de bovenstaande informatie, het volgende ook opslaan

  • het organisatienummer van uw bedrijf (als u zich niet als privépersoon heeft geregistreerd)
  • contactpersoon (voor offerte en aankoop van bedrijfscursuspakketten met meerdere deelnemers)
  • factuurgegevens
  • aangeschafte cursuspakketten

Tijdens de cursus moeten we boekingen van digitale oefenopdrachten beheren, evenals eventuele certificeringen. Als de lunch is inbegrepen, verzorgen we ook de maaltijden. We kunnen foto's, audio-opnamen en video's van de cursussessies bewaren, tenzij u heeft aangegeven dat u geen toestemming geeft.

Als u ervoor kiest om materiaal, zoals een brochure, van onze website te downloaden, zullen we de informatie die u deelt via onze contactformulieren daar opslaan.


Waarom verzamelen we persoonlijke gegevens van onze klanten?

Wij bewaren persoonsgegevens voornamelijk om met u als klant te kunnen communiceren en om een goede klantenservice te onderhouden, om uw aankopen van cursuspakketten te kunnen afhandelen en om aan wettelijke verplichtingen te voldoen, zoals boekhouding.

Voor marketingdoeleinden willen we u ook kunnen informeren over onze andere producten, diensten en evenementen via bijvoorbeeld sms, e-mail, nieuwsbrieven, sociale media, telefoon of brief. U kunt zich op elk moment afmelden voor onze nieuwsbrieven of andere soorten marketing.


Hoe lang bewaren wij uw persoonsgegevens?

Onze routine is om alles te verwijderen zodra het niet meer relevant is voor het doel, zelfs als u daar niet om heeft gevraagd, tenzij de wet en de overheid vereisen dat we het voor een bepaalde tijd bewaren. Omdat we u graag in onze contactendatabase houden, verwijderen we uw contactgegevens niet totdat u vraagt om uit te schrijven van onze nieuwsbrieven en dergelijke. Echter, als alternatief, anoniem, verwijderen we alle evaluaties na afloop van de cursus. Sommige persoonsgegevens moeten volgens de wet voor een bepaalde tijd worden bewaard, zoals de Boekhoudwet vereist.

U kunt op elk moment een overzicht van al uw persoonlijke informatie opvragen en u kunt te allen tijde verzoeken deze te laten verwijderen. In dergelijke gevallen kunt u contact opnemen met onze vertegenwoordiger voor gegevensbescherming, die bereikbaar is op info@addingvalue.se

Adding Value Consulting geeft geen informatie van kopers vrij aan derden, behalve wanneer ordergegevens worden verwerkt als onderdeel van de orderverwerking. In dit geval zal de derde partij geen van de details aan een andere derde partij vrijgeven.

Op deze winkelsite worden cookies gebruikt om de inhoud van uw winkelwagen bij te houden en om afleveradressen op te slaan als het adresboek wordt gebruikt. Ze worden ook gebruikt nadat u bent ingelogd als onderdeel van dat proces. U kunt cookies uitschakelen in uw browser door naar ‘Extra | Internetopties | Privacy’ te gaan en te kiezen voor het blokkeren van cookies. Als u cookies uitschakelt, kunt u geen bestellingen plaatsen of gebruikmaken van de andere functies die cookies gebruiken.

De door deze site verzamelde gegevens worden gebruikt om:

  • Klantorders aannemen en uitvoeren
  • Beheer en verbeter de site en dienst
  • Geef informatie alleen aan derden voor het bezorgen van goederen