Digitale Marketing Foundation - eLearning

450,00 EUR

  • 30 hours
eLearning

Leer hoe je de kracht van digitale kanalen kunt ontketenen met de AVC Digital Marketing 101 trainingscursus. In het digitale tijdperk herzien bedrijven hun marketingstrategieën om beter te kunnen inspelen op en verbinding te maken met hun klanten. Deze cursus zal je uitrusten met de vaardigheden, inzichten en digitale kennis om een zeer effectieve digitale marketeer te zijn en een meetbare impact te hebben op de winst van je bedrijf.

Belangrijkste kenmerken

Taal

De cursus en het materiaal zijn in het Engels

Niveau

Beginnervriendelijk

Toegang

1 jaar toegang tot het zelfstudie eLearning platform 24/7

28 uur aan videomateriaal

met een aanbevolen studietijd van 40 uur & oefeningen

Geen Examen

Er is geen examen voor de cursus, maar de student zal een certificaat van voltooiing van de training ontvangen

Hero

Leerresultaten

Aan het einde van deze Basiscursus Digitale Marketing zult u in staat zijn om:

Fundamentele marketingconcepten

Begrijp de kernprincipes van marketing en hoe deze van toepassing zijn in de digitale wereld.

Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Verwerf kennis over on-page en off-page SEO-technieken, inclusief trefwoordonderzoek, contentoptimalisatie en linkbuildingstrategieën.

Zoekmachinemarketing (SEM)

Begrijp hoe je effectieve advertentiecampagnes kunt opzetten en biedingen, targeting en budgettoewijzing kunt beheren voor een optimale ROI.

Sociale Media Marketing

Leer hoe je impactvolle socialemediacampagnes opzet op platformen zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter.

Content- en e-mailmarketing

Ontwikkel vaardigheden om boeiende inhoud te creëren die betrokkenheid en conversies stimuleert.

Mobiele marketing

Leer mobiel-eerst strategieën te implementeren voor marketingcampagnes, met de focus op mobiele advertenties, apps en het optimaliseren van websites voor mobiele apparaten.

Google Analytics & Webanalyse

Verkrijg vaardigheid in Google Analytics om webverkeer en gebruikersgedrag te volgen, analyseren en interpreteren.

Conversieoptimalisatie

Beheers A/B-testen, optimalisatie van landingspagina's en call-to-action strategieën om conversies te maximaliseren.

Cursustijdlijn

Hero
  1. Inleiding tot Marketing

    Cursus 01

    • Inleiding tot Marketing
    • 5 P's van Marketing
    • Klantreis van Marketing
    • Segmentatie, Targeting en Positionering
    • Belangrijke marketingconcepten
    • Media van traditionele marketing
    • Introductie tot digitale marketing
  2. Introductie tot SEO

    Cursus 02

    • Basisprincipes van SEO
    • Werking van zoekmachines
    • Soorten SEO
    • Trefwoordonderzoek
    • On-page SEO
    • Technische SEO
    • Off Page SEO
    • Andere vormen van SEO
    • SEO uitvoeren op WordPress
    • SEO Audit en Tools
    • Hoe SEO-succes te meten
    • Carrière in SEO
  3. Zoekmachinemarketing

    Cursus 03

    • Basisprincipes van SEM
    • Hoe Google Ads werkt
    • Google Ads voor marketingcampagnes
    • Media-inkoopmodellen
    • Hoe de veiling van Google Ads werkt
    • Doelgerichte methoden voor Google Zoekadvertenties & Display Advertenties
    • Een Google Ads-account aanmaken
    • Structuur van Google Ads
    • Trefwoorden in Google Ads
    • Google Zoekwoordplanner
    • Belang van het plaatsen van advertenties
    • Biedstrategieën in Google Ads
    • Aantrekkelijke advertenties schrijven voor Google Zoeken
    • Google-advertentie-extensie
    • Het meten van de resultaten van zoekcampagnes
    • Advertenties weergeven op Google
    • Displayadvertenties meten
    • Remarketing op Google Ads
  4. Sociale Media Marketing

    Cursus 04

    • Introductie tot sociale media
    • Facebook
    • Facebook-advertenties
    • Instagram
    • Influencermarketing
    • LinkedIn
    • Twitter / X
    • Twitter-advertenties
  5. Content- en e-mailmarketing

    Cursus 05

    • Contentmarketing
    • Contentstrategie en Virale Marketing
    • Onderdelen van e-mailmarketing
    • E-mailmarketingcampagne
  6. Mobiele marketing

    Cursus 06

    • Mobiele marketing
    • Mobiele marketing met digitale hulpmiddelen
  7. Webanalyse

    Cursus 07

    • Introductie tot Web en Google Analytics
    • Realtime en Publieksrapporten
    • Overname Rapport
    • Rapporten over Gedrag
    • Conversierapporten
    • Google Analytics 4
  8. Conversieoptimalisatie

    Cursus 08

    • Conversie Optimalisatie
    • Pijlers van CRO
    • Manieren om de conversieratio te optimaliseren
    • Gids voor AB-testen
    • CRO-proces
    • Een goed converterende landingspagina maken
    • Concurrentiegegevens Drijven Analyse en Advertenties CRO

Wie zou zich moeten inschrijven voor dit programma?

Er is geen formele vooropleiding vereist om je in te schrijven voor deze cursus. Iedereen die geïnteresseerd is in digitale marketing kan deze basiscursus volgen.

Marketeers

Ondernemers

Communicatiemanagers

Merkmanagers

Sales Managers

Verkoopprofessionals

Studenten

Start nu met de cursus

Statements

Licenties en accreditatie

Digital Marketing Foundation Certificeringstraining wordt aangeboden door Simplilearn. AVC promoot deze training op basis van Partner's Agreement en voldoet aan de accreditatie-eisen.

Gelijkheidsbeleid

Simplilearn biedt op dit moment geen testaanpassingen vanwege een handicap of medische aandoening van studenten. Kandidaten worden aangemoedigd om contact op te nemen met AVC voor begeleiding en ondersteuning tijdens het accommodatieproces.

Veelgestelde Vraag

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?

Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!

;