ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil - eLearning (inclusief examen)
795,00 EUR
- 21 hours
ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil is een reeks van de ITIL 4 Practice Manager modules die individuen helpt om hun begrip en implementatie van de principes in de vijf ITIL Management Practices te demonstreren, om zo waarde te maximaliseren op zowel strategisch als operationeel niveau. Dit is een eLearning cursus (zelfstudie) die op elk moment toegankelijk is, inclusief officiële examenvoucher. Cursus en materiaal zijn in het Engels
Belangrijkste kenmerken
Taal
Cursus en materiaal zijn beschikbaar in het Engels
Niveau
Gemiddeld niveau
Toegang
120 dagen toegang tot het eLearning-platform op elk moment (zelfstudie)
4,5 uur totale video-inhoud
21 uur aanbevolen studieduur
Materialen
Downloadbare PDF-documenten met gedetailleerde inhoud voor elke les.
Oefeningen
Oefeningen met directe online correctie en 2 officiële examensimulaties
Officieel examen inbegrepen
1 examenvoucher geldig voor 1 jaar. Online examen kan op elk moment worden ingepland
Certificaat inbegrepen
ITIL®4 Specialist: Certificaat van voltooiing voor Monitoren, Ondersteunen en Vervullen.

Waarom deze cursus?
ITIL 4 Specialist: Monitor, Support, en Fulfil is ontworpen voor IT-professionals die hun carrière naar een hoger niveau willen tillen. Deze certificering is bedoeld om individuen uit te rusten met de vaardigheden en kennis die nodig zijn om operationele uitmuntendheid te waarborgen door het monitoren van essentiële prestatie-indicatoren, het bieden van ondersteuning aan de service-waardeketen en het uitvoeren van end-to-end servicelevering. Het behalen van deze certificering toont de toewijding van een individu aan het bereiken van operationele efficiëntie, het leveren van waarde aan klanten en het bijdragen aan de groei van hun organisatie.
Wat is inbegrepen?
ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil is een van de drie onderdelen van de ITIL 4 Practice Manager (ITIL PM) stroom. Het bestaat uit vijf modules, elk gebaseerd op een individuele ITIL-praktijk.
- ITIL 4 Practitioner: Incidentbeheer
- ITIL 4 Practitioner: Monitoring en Event Management
- ITIL 4 Practitioner: Probleembeheer
- ITIL 4 Practitioner: Service Desk
- ITIL 4 Practitioner: Beheer van Serviceverzoeken
Cursustijdlijn

Incidentbeheer
Module 1
Deze oefenmodule is bedoeld voor IT-professionals die zich inzetten voor het verminderen van de negatieve gevolgen van incidenten door snel de reguliere serviceactiviteiten te herstellen.
Monitoring en evenementenbeheer
Module 2
De ITIL 4 Practitioner: Monitoring en Event Management praktijkmodule is gericht op IT-professionals die streven naar het systematisch onderzoeken van diensten en servicecomponenten terwijl ze geselecteerde statuswijzigingen die als evenementen worden herkend documenteren, rapporteren en aanpakken.
Probleembeheer
Module 3
De ITIL 4 Practitioner: Problem Management praktijkmodule richt zich op IT-professionals die als doel hebben de waarschijnlijkheid en gevolgen van incidenten te verminderen door zowel bestaande als potentiële oorzaken van incidenten te identificeren, evenals het beheren van tijdelijke oplossingen en bekende fouten.
Servicedesk
Module 4
De ITIL 4 Practitioner: Service Desk praktijkmodule richt zich op IT-professionals die hun expertise op dit specifieke praktijkgebied willen aantonen en valideren. De Service Desk fungeert als de schakel tussen serviceproviders en gebruikers. De effectieve oprichting en implementatie van deze praktijk kan een aanzienlijke invloed hebben op de gebruikerservaring, klanttevredenheid en het algehele succes van service relaties.
Serviceverzoekenbeheer
Module 5
De ITIL 4 Practitioner: Service Request Management praktijkmodule is ontworpen voor IT-professionals die als doel hebben de overeengekomen kwaliteit van een dienst te handhaven door alle vooraf gedefinieerde, door de gebruiker geïnitieerde serviceverzoeken effectief en gebruiksvriendelijk af te handelen.
Leerresultaten
Aan het einde van deze cursus zult u in staat zijn om:
Managementpraktijken
Beschrijf de basisideeën, waarden, principes en uitdagingen die geassocieerd zijn met de vijf managementpraktijken van ITIL 4
Integratie
Praktijken integreren in de waardestromen van de organisatie
Belanghebbenden
Zorg ervoor dat belanghebbenden zowel de strategische als operationele vereisten begrijpen voor het creëren van waarde en het bereiken van bedrijfsdoelstellingen
Samenwerking
Begrijp de verbanden en mogelijkheden voor samenwerking tussen deze vijf praktijken
Statistieken
Gebruikmakend van meetwaarden en succesfactoren uit praktijken om prestaties te verbeteren
Vaardigheid
Evalueer, meet en ontwikkel de bekwaamheid van verschillende praktijken door gebruik te maken van het ITIL Volwassenheidsmodel

Wie zou zich moeten inschrijven voor dit programma?
- Individuen die hun ervaring in servicemanagement willen verbeteren
- Huidige en aspirerende ITSM-managers
- ITSM-praktijkmensen die betrokken zijn bij de werking van IT-ondersteunde en digitale producten en diensten, verantwoordelijk voor de algehele dienstverlening
- Professionals die hun deskundigheid in het specifieke vakgebied willen aantonen en authenticeren
Projectmanager
Productmanager
Senior / Middenkader manager
PMO's
Hoe te
certificering behalen & voorbereiden
Vereisten:
Om toegang te krijgen tot een van de ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil modules, moeten kandidaten in het bezit zijn van een ITIL 4 Foundation certificering.
Het bestellen van onze ITIL 4 Monitor, Support and Fulfil of ITIL 4 Practitioner zelfstudiepakketten geeft u recht op het bijbehorende afsluitende certificeringsexamen, dat voldoet aan alle eisen gesteld door PeopleCert.
Hoe bereik je dat?
Om deze kwalificatie te behalen, moeten kandidaten alle vijf ITIL 4 Practitioner examens in de reeks afleggen en slagen. Als alternatief kunnen kandidaten kiezen voor de gecombineerde ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil, waarmee vijf ITIL Practices behandeld kunnen worden door slechts één examen af te leggen in plaats van vijf. In dit geval hoeven kandidaten slechts één certificeringsexamen van 90 minuten af te leggen in plaats van vijf afzonderlijke examens van elk 30 minuten.
Zodra gecertificeerd in ITIL 4 Monitor, Support en Fulfil, moeten kandidaten ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support voltooien om de ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM) kwalificatie te behalen.
Licenties
en gelijkheidsbeleid
Licenties en accreditatie
De ITIL®4 Specialist cursus is geaccrediteerd door Peoplecert, op basis van de Partnerovereenkomst en voldoet aan de accreditatievereisten.
Gelijkheidsbeleid
PeopleCert: PeopleCert biedt een speciaal beleid voor examenvoorzieningen. Kandidaten die aanpassingen nodig hebben, dienen de voorwaarden en beleidsregels van PeopleCert te raadplegen op PeopleCert Beleid voor Speciale Overwegingen.
Veelgestelde vragen

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?
Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!