VeriSM™ Foundation - eLearning (inclusief examen)

450,00 EUR

  • 14 hours
eLearning

De VeriSM™ Foundation-certificering is een wereldwijd erkend certificaat dat een volledig begrip biedt van de VeriSM-benadering van servicemanagement. VeriSM (Value-driven, Evolving, Responsive, Integrated Service Management) biedt een flexibel kader dat is ontworpen voor het moderne digitale tijdperk. Het helpt organisaties waardegedreven services te leveren door managementpraktijken, opkomende technologieën en organisatorische capaciteiten te integreren.

Over de cursus

VeriSMTM is een gloednieuwe service management benadering voor het digitale tijdperk. VeriSMTM biedt organisaties de mogelijkheid om klanten te bedienen in lijn met de hoge eisen van vandaag, terwijl tegelijkertijd risico's en kosten worden verminderd. Een VeriSMTM-gecertificeerde professional zal beschikken over actuele kennis en robuuste service management tools om uit te blinken in alle klantenservice omgevingen.

VeriSMTM Foundation richt zich op het VeriSM™ model, dat waarde, resultaten en de doelen van een organisatie benadrukt. Het omvat ook een uniek managementnetwerk, de leidraad voor het kiezen van de juiste managementpraktijken om het product of de dienst te vestigen. Het geeft context aan Service Management in het digitale tijdperk en kijkt naar hoe opkomende technologieën en progressieve managementpraktijken toegepast kunnen worden om waarde toe te voegen voor de consument.

Belangrijkste kenmerken

Taal

Cursus en materiaal zijn beschikbaar in het Engels

Niveau

Beginner voor professionals

Toegang

120 dagen toegang tot het zelfstudie eLearning platform 24/7

3 uur totale video-inhoud

met een aanbevolen studieduur van 14 uur

Materiaal

Downloadbare PDF-documenten met gedetailleerde inhoud (slides, uitleg) voor elke les

Examen simulatie

1 officieel proefexamen

Examen Inbegrepen

Officiële examenvoucher gepland op elk gewenst moment

16 PDU voor PMI-certificeringen

Technisch 0, Leiderschap 2, Strategisch 14

Hero

Cursustijdlijn

Hero
  1. De Dienstorganisatie

    Les 01

  2. Dienstcultuur

    Les 02

  3. Mensen en organisatiestructuur

    Les 03

  4. Het VeriSM™-model

    Les 04

  5. Progressieve praktijken

    Les 05

  6. Innovatieve technologieën

    Les 06

  7. Aan de slag

    Les 07

Leerresultaten

Aan het einde van deze VeriSM Foundation eLearning Cursus zult u in staat zijn om:

Interne Betrokkenheid

Interne betrokkenheid stimuleren en veranderingen doorvoeren die belangrijk zijn voor de klant

Servicebeheer

Het leveren van nieuwe servicebeheer- en productontwikkelingspraktijken die uw bedrijf op de eerste plaats zetten

Groeiende Gemeenschap

Het implementeren van servicemanagement dat waarde toevoegt aan uw bedrijf, waardoor u waardevoller wordt op de markt

Word een veelgevraagde pionier

Een veelgevraagde pionier zijn in het leveren van servicemanagement voor het digitale tijdperk

Cursus basisprincipes van verisme

Wie zou zich moeten inschrijven voor dit programma?

Deze cursus is geschikt voor degenen die de impact van evoluerende managementpraktijken en nieuwe technologieën op hun rol moeten begrijpen, die erkend willen worden voor het bezitten van hedendaagse kennis en vaardigheden, en die de effectiviteit van hun dienstverlening willen verbeteren.

Professionals in servicemanagement in IT, HR, Financiën en andere zakelijke domeinen.

IT-managers, consultants en teamleiders die streven naar het moderniseren van servicemanagementpraktijken.

Specialisten in digitale transformatie en bedrijfsstrategen.

Professionals op instapniveau die een basis willen leggen in servicemanagement.

Start de cursus nu

Examen Details

Examen en certificering: Online!

Vereisten

Er zijn geen formele voorwaarden, maar een goede voorkennis van Service Management is wenselijk.

Examenformat

  • Meerkeuze
  • 40 vragen
  • 26 punten nodig om te slagen (65)
  • Gesloten boek
  • 60-minuten duur

Verklaringen

Licenties en accreditatie

EXIN voor de VeriSM™ Foundation-cursus aangeboden door iLEARN – Innovative Learning. Adding Value Consulting promoot deze cursus voor iLEARN – Innovative Learning, dat een geaccrediteerde trainingsorganisatie is voor EXIN .

Gelijkheidsbeleid

iLEARN biedt momenteel geen toetsaanpassingen vanwege een handicap of medische aandoening van studenten. Kandidaten worden aangemoedigd om contact op te nemen met AVC voor begeleiding en ondersteuning gedurende het accommodatieproces.

Veelgestelde vragen

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?

Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!

;