Advanced Pay Per Click (PPC) (digitale marketing) - eLearning
450,00 EUR
- 45 hours
De gevorderde betalen-per-klik (of Pay Per Click, PPC) Cursus zal je transformeren tot een klaargestoomde professional in betaalde marketing. Met een duidelijk leertraject ontworpen door industrie-experts, zal deze PPC-certificeringscursus je digitale marketingcarrière versnellen met praktijkervaring in het beheren van betaalde marketinginitiatieven. PPC-vaardigheden zijn ideaal voor degenen die op zoek zijn naar allerlei posities binnen betaalde marketing. De rollen die het meest geschikt zijn om PPC-specialisten te worden, zijn marketingmanagers, digitale marketingexecutives, professionals in marketing en verkoop, afgestudeerden in management, techniek, bedrijfskunde en communicatie, en ondernemers en bedrijfseigenaren.
Belangrijkste kenmerken
Taal
Cursus en materiaal zijn in het Engels
Niveau
Beginner - gemiddeld niveau
Toegang
1 jaar toegang tot het zelfstudie eLearning platform 24/7
3 uur aan videomateriaal
met 45 uur aanbevolen studietijd & oefeningen
Materiaal
Werk met Google Ads, Google Analytics en leer conversietracking
Geen examen
Er is geen examen voor de cursus, maar de student ontvangt een certificaat van voltooiing van de training

Cursustijdlijn

Psychologie van het zoeken
Les 01
Aankooptrechter
Les 02
Begrip van trefwoordorganisatie
Les 03
Zoekwoord overeenkomsttypes
Les 04
Negatieve zoekwoorden en het beheren van zoektermen
Les 05
Trefwoordonderzoek
Les 06
Aantrekkelijke advertenties maken
Les 07
Geavanceerde advertentiefuncties
Les 08
Advertentietesten
Les 09
Advertentie-extensies
De 10
Campagnetypen Budget en Bereik
Les 11
Locatie- en taaltargeting
De 12
Introductie tot Doelgroep Types
Les 13
Hoe gegevens te segmenteren en lijsten te maken
Les 14
Doelgroepenlijsten gebruiken om klanten te bereiken
Les 15
Introductie tot het Display Netwerk
Les 16
Weergaveopties voor targeting
Les 17
Advertentie-indelingen weergeven
Les 18
Doelen stellen en meten
Les 19
Bieden en attributie
Les 20
Rapportage en Testen
Les 21
Advertentiegroep organisatie
Les 22
Campagneorganisatie
Les 23
Werken met meerdere accounts
Les 24
Introductie tot Kwaliteitsscore
Les 25
Werken met Kwaliteitsscore
De 26
Diagnose van kwaliteitsscore en draaitabellen
Les 27
Je PPC-strategie opzetten
Les 28
Uw account aanmaken
Les 29
Beheer van uw account
De 30
Winkelen en videocampagnes
Les 31
Automatisering en andere hulpmiddelen
Les 32
Leerresultaten
Wanneer je deze cursus hebt afgerond, zul je in staat zijn om het volgende te bereiken:
Betalen-per-klik
Begrijp de concepten van betalen-per-klik (PPC) advertenties
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Analyseer het marktaandeel van elke zoekmachine
Advertentietrefwoorden
Kies de best passende trefwoorden voor het advertentiemodel
Prijsmodellen
Analyseer verschillende campagne-instellingen en PPC-prijsmodellen
Advertentiegroepen
Ontwikkel betaalde advertentiecampagnes en gebruik advertentiegroepen effectief

Wie zou zich moeten inschrijven voor dit programma?
Er zijn geen formele voorwaarden om je in te schrijven voor deze cursus
PPC-vaardigheden zijn ideaal voor mensen die op zoek zijn naar allerlei posities in betaalde marketing.
Marketingmanager
Digitale Marketing executives
Marketing- & verkoopprofessional
Ondernemers
Verklaringen
Licenties en accreditatie
Advanced Pay Per Click wordt aangeboden door Simplilearn. AVC promoot deze training op basis van Partner's Agreement en voldoet aan de accreditatie-eisen.
Gelijkheidsbeleid
Simplilearn biedt op dit moment geen testaanpassingen vanwege een handicap of medische aandoening van studenten. Kandidaten worden aangemoedigd om contact op te nemen met AVC voor begeleiding en ondersteuning tijdens het accommodatieproces.

Heb je en zakelijke oplossing of LMS-integratie nodig?
Heb je niet de cursus of het programma gevonden dat geschikt zou zijn voor jouw bedrijf? Heb je een LMS-integratie nodig? Neem contact met ons op! Wij zullen met een passende oplossing komen!